یواشکی نوشت

خدا منو ببین...این زندگی رویای من نیست.‌..

ی پست از نوع ثابتش

خدا به موقع می رسه

                   فقط به این معتقدم

لینک دانلودش مصی؟
این کد امنیتی بیصاحابم بردار
اره دیگه به همین قانع باش...
برداشتم خانوم بی حوصله...
من میبینم
فیناله هااااااا
اره منم می بینم...
اما در کنارش باید غرغرای مامانم تحمل کنم
دانلود شد خودش برام
😈
خوب خدا رو شکر...
😱جدی؟
خسرو شکیبایی؟
پسر به اون آقایی...
رنگ پوستش چه اهمیت داره؟
اوهوم...
خدا بیامرزتش...
مهم رنگ پوستش نبود..
مهم جایگاه مامانش پیش خدا بود...
وقتی خوندم خیلی بهش حسودیم شد که خدا اینقدر دوسش داشت که دقیقا عین دعاشو براش اجابت کرد...
این دیالوگایی که مینویسی کاملا یادمه از شهرزاد من بی حواس اونم!
:)
واقعا؟؟؟؟؟
چ عجیب که یادته!!!!!!... ;)
خوبه پ داری پیش رفت می کنی!!!...
:)))))))
درد اینجاس 
اونچیزایی که باید یادم نمیمونه!
آی گفتی...
مثلا الان بگو 2کلمه درس...!!!...
عمرا یادت بمونه ها.......عمـــــــــــــــــــــــــرا....
ما دختر دست مطرب جماعت نمیدیما...
از قدیم گفتن علف باید به دهن بزی(دور از جونم) شیرین باشه!!!...
;)
ضمن رسوندن سلام به مادر جان
پیشنهاد استفاده از نفر بر رو به ایشان انتقال بدیو
نفر بر یه وسیله موتور داره که وصل میشه یه نرده پله ها
وایمیسی روش میبرتد بالا
حالا اینکه شایعه اس یا راستی راستی هس دیگه خدا میدونه
سلامت باشی خواهر جان..
منم تو انیمیشنا دیدم همیچین وسیله ای رو...
ولی تو واقعیت ؟؟؟....
خدا داند.....
۱.
:) آی گفتی مصی 
امروز داشتم به مامان میگفتم 
۲ سال جوونیمو پای این لعنتی حروم کردم
تقاصشو از اون زنیکه/مرتیکه میگیرم
به قول یه آقایی
به این عشق میمیرم که اول برم یقه اونو بگیرم
۲.
إ کوثر اینجا!
زبل خان عایا؟
اجازه مام دس شماس بانو..
1.والـــــــــــــــا!!!...مگه من دستم بهش برسه....
2. (^_^)
اعتقاد فوق العاده ای دارید
خدا کارش رسیدن ب ما بنده هاشه،ما فقط یاد نداریم قدر شناس باشیم
ممنون از حضورتون!!!
اره معتقد هستم اما به قول شما ومث خیلی از آدما همیشه قدر شناس نیستم... :)
همون بهتر که از شما نباشه..
خیلیم دلش بخواد.......

تبریکات
قدیم تر ها که " یه پیریک سر وچه ببیم " پرسپولیسی بودم
:)
تبریک به من ...
تبریک به تو...
تبریک به همه...
خخخخخخخخخخخ :)
درست در لحظه اخر...
در اوج توکل ونهایت تاریکی...
نوری نمایان می‌شودمعجزه ای رخ می‌دهد...
خدا از راه می‌رسد...
:)
زیبا بود...ممنون!!!...
با سلام و خسته نباشید
شما توسط وبلاگ برگ خالی دنبال شدید
خوشحال میشم وبلاگ بنده رو دنبال کنید
متشکرم.
سلام ممنون همچنین...
ممنون!!! :)
چشم حتما!!!...
خیلی هم عالی و درست :) 
واقعا خدا تنها وجودیه که همیشه به داد آدم میرسه 
ممنون از حضورتون...
بله قطعا...
اون اخمه خیلی معروفه انگار!
اره بدجور...
:)

هم اکنون وبلاگ مادرانه شمارو به دنبال کنندگان خود افزود . 


اگه مارو دنبال کنید ممنون می شیم. 


درضمن لایک داری ابجی
ممنون از حضورتون!!!...
بله حتما... با افتخار...
خیلی ممنون...لطف دارین!!...
حتما همینطوره :)

آهنگ رستاک رو دوست داشتم مرسی :)
:)))))
این آهنگ عالیه....خواهش... :)
هعععععععییییییییی
سپاس برای حضورتون...
عمق فاجعه بود ینی
مرگ خاموش
اوهوم..
:)))))
اینجاست که تهی میگه:
چونکه خواننده ها بیشترن أ شنونده ها
:)
موافقم...
اومممم موافقم :)
میزبان شما در سایت پاتوق عشق هستیم :)
:)))

سلام
خیلی وبلاگ خوبی دارید
به وبلاگ منم سر بزنید و وبلاگ منو دنبال کنید تا دنبال بشید.
www.11018.blog.ir
با تشکر
سلام...ممنونم
بله حتما....
خواهش میکنم!!!....
نوشته های جدیدتم قشنگ بودن :)
من هیچ وقت نبوده ی متنی بنویسم اینجوری قشنگ بشه مگه زیاد جوگیر بشم برم تو حس اونم فقط مگه برا این انگیزشیای کنکور باشه اونم اخرشباوگرنه نمیشه خخخ
نوشتنمم ک ب دکتر نشون دادم گفت خودت ی پا دکتری دیگه حساب کن خطم چجوریه :)
ها ها ها این اهنگ ماشینم راس گفتی خخ من حفط میکنم میام نت بعد دانلودش میکنم بعد بازم میبینم ی خوششگلترش میاد ی بارم کلا فلشو از ماشین برداشتم ریختم همشونو رو لب تابم ولی اصن اون حس تو ماشین نبود اهنگار کلا ی جور دیگه شدن نتیجه ینی با ادب باشین دیگه اهنگ گوش ندیدن :)
اخرشم ماشین بزنی دیوار امتحان گواهینامه رد بشی قربانت خدافیس :) خخخ
ممنون ...نظر لطفته...
منم نویسنده ماهری نیستم فقط حرفای دلمو روی کاغذ میارم..همین...
:)))))) خخخخخخخخ!.....
الان براساس چ استدلالی به این نتیجه رسیدی؟؟....خخخخخخخ
خیلی ممنون واقعا.... :/ :/ :/
خدافظ...!....
موافقم
:)
ممنون برای حضورتون!...
تا باشه از این خستگی ها
فدات... :)))
ایشالله واسه خواهر شما....
يكشنبه ۲ خرداد ۹۵ , ۱۳:۰۶ سیّد محمّد جعاوله
عیدتون مبارک
عالی بود
همچنین...
ممنونم.... :)
موافقم شدید
:)
سلام دوست عزیز

من وبلاگ شمارو دنبال کردم
ممنون میشم دنبال بفرمائید ... :)

یا علی
سلام...
ممنون... :)

سلام :)

برا پست هات نمیشه کامنت گذاشت؟!!!

جریان چه؟؟؟

سلام....
بخاطر کنکوره...
تا کنکور بسته اس...ایشالله بعد کنکور درستش میکنم...
:))))) ممنون بابت حضورتون....

عالی
:)
ممنون!..
سلام وبتون جالب بود
با فالو کردن همدیگه موافقین؟
سلام ممنون...
نظر لطفتونه....
بله حتما....با افتخار...
با اینکه با آش این لاوم ...
حتی قصد ازدواجی 
اما این 3 شب پشت هم با آش افطار کردم
وآش فعلا درمجموعه خر های باغ وحش درونم طبقه بندی شده

مامان خیاط از دل ترین مامان هاس
حالا میخواد مانتو بدوزه یا بلوز شلوار تو خونه ای

تو چینی بودی اسدیه؟
قورباغه خوردیه؟
خام یا پخته؟
سوخاری حتی؟
:))))
موافقم... :)
خام خام....از گلوتم پایین نمیره لامصب.... 
سلام دنبال شدین
ممنون ازتون
سلام...
ممنون از شما...
شنبه ۵ تیر ۹۵ , ۲۲:۴۳ leilaaaaaaaaa mohammadi
فدایی داری
:)))))
قربونت :)))
++++++++++
:)

پنجشنبه ۳۱ تیر ۹۵ , ۰۰:۱۶ کتایون دولتشاهی
سلام مطالبتون عالیه ازت یه خواهشی دارم لطفا بیا و منو دنبال کن.اگه دنبالم کنی خوش حالم میکنی گلم منتظرتم.خیلی سادس بیا تو وبلاگم و رو گزینه سبز رنگ دنبال کردن کلیک کن منتظرتم --**
سلام...
ممنون...
بله حتما... :)
آموخته ام که وقتی ناامید میشوم
خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود
و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . . .
:)))
بسیار زیبا ...
ممنون...
من به حرفت کاملامعتقدم
:))
اعتقادِ قشنگیه... :)
همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است ؛
آرام، بی صدا، همیشگی ...
:)
موافقم
:)
Designed By Erfan Powered by Bayan