یواشکی نوشت

خدا منو ببین...این زندگی رویای من نیست.‌..

آقا جون عاشقتم....

بین همه ی اتفاقات درهم برهم این چند وقته....

حالا چه بد چه خوب...

اینکه بالاخره بعد دو سال آقام طلبیدم..

اونم چند روز مونده به تولدم برام بهترین کادوی تولدِ....

حلال کنید.... :)

+خدا جونم هیچ میدونستی عاشقتم...؟؟... :)


پنجشنبه ۱۱ شهریور ۹۵ , ۰۱:۲۲ علیرضا امیدیان نسب
واقعا چقدر خوبه اقا بطلبت
براماهم دعاکنید
اره....عالیه....
حتما..... :))))
چه حس و حال خوبی
منو یادت نره ها قول میدم برات کادو بخرم ( الکی مثلا خخخخ )
:)))))
قول میدم یادم نره.... :)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ;)
برای من مخصوص دعا کن...:)
خوش بگذره...همیشه به زیارت...:)
حتما.... :)))
ممنونم.... :)
ایشالا برای شما هم...
مهمون آقایی پس.. من و هم دعا کن عزیز جان
بله خوشبختانه.... :)
بله حتما.... :))))
ای جانم 
سفر بی خطر
التماس دعا
:))))
سپاس...روی چشمم...
خوش بحالت
منو هم دعا کن...
ایشالا قسمتت شه به زودی... :)
دعا کردم خانومی...
جمعه ۱۲ شهریور ۹۵ , ۱۹:۲۳ محمد حسین صادقی
خوش بحالتون همین
واقعا سپاس از این حال و هوایی که ایجاد کردید
حسودیم شد منم دعا کنید
:))))
سپاس از شما برای حضورتون...
همه ی ذوستانو دعا کردم... :)
التماس دعا
محتاجم به دعا... :)
(: خوش به حالت
ایشالا قسمتت شه گلم... :)
التماس دعا
:)
التماس دعا....
سلام مارو ّبه آقامون برسون...
محتاجیم به دعا....
بله حتما...
Designed By Erfan Powered by Bayan