یواشکی نوشت

خدا منو ببین...این زندگی رویای من نیست.‌..

استرس ول کن ما نیست انگار...

خوشحالی قبولی یه طرف...

استرس و ترس از ورود به یه محیطِ جدید و ناشناخته یه طرف...

+همیشه از استرس* متنفر بودم...

*عضو جدانشدنی این روزای زندگیم... :(

((: موووفق باشییییی
ممنون... :))
lموفق باشی عزیزم
سپاس ژله ی پرتغالی جان...
موفق باشید (:
ممنون... :)
میگذره این روزا
یه روزی میخندی به این پستت
:)
اره میگذره....هیچی تو این دنیا موندنی نی... :)
شاید....
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۹۵ , ۱۷:۲۶ علیرضا امیدیان نسب
اوه چقدر خوشحال شدم قبول شدی اجی واقعا خوشحال شدم
خداکنه موفق باشی همیشه
موفق موفق باشی
:)))) خیلی خیلی خیلی ممنون....
همچنین.....
 :)))))))
آره این استرس رو منم داشتم یه روزی
ولی نه برای ورود به دانشگاه...
به نظر من کلا استرس حالا هر نوعش بده....
این استرس بیش از  چند روز ادامه ندارد..
ناراحت نباشید  آرزوی موفقیت برای شما دارم. 
:) امیدوارم...
ممنونم .....

به سلامتی!
اصلا نگران نباش! کلی دوست جدید پیدا می کنی و کلی خوش می گذره! :)
:) سلامت باشین....
:)))))))
مرسی بابت دلداری... :)))
موفق باشی=)
خیلی مرسی... :)
موفق باشی عزیزم :)
:))))
سپاس بانو...
پنجشنبه ۱ مهر ۹۵ , ۲۲:۰۸ یا فاطمة الزهراء
تبریک می گم عزیزم 
موفق باشی 
ممنونم.... :)))
تبریک تبریک 120 سال زنده باشی ^_^

میدونم دیر تبریک گفتم ولی خو تبریک :) ان شاءالله موفق باشی همیشه ..
هی راستی وب منم بیایی ها فراموش نکنی بقیه بچه ها رو حالا ک قبول شدی عسیسم کنــــارم بمونو بهم تکیه کن کمک کن کمک کن کمکن فقط بقیه هم ب هدفمشون برسن ^_^ ححح اهنگه یادم اومد
مرسی مرسی مرسی
الان فقط میتونم بگم شرمنده که کلا نبودم :(
Designed By Erfan Powered by Bayan