یواشکی نوشت

خدا منو ببین...این زندگی رویای من نیست.‌..

حالا بقیه هی بیان بگن به شانس اعتقادی ندارن...

عاقا بدشانسی داره داغونم می کنه ها... 

یعنی از در و دیوار داره برام می باره.... :(((

انشالله همشون خیرهههههههههههههه
ایشالا.... 
ایشالا درست میشه
بقیه هنو نیومدن ؟ :)
ایشالا... :)
o_0
به شانس اعتقادی ندارم(:(:
:)
شانس...تقدیر....حکمت....زندگی....یا هرچیز دیگه ای....
برا منم همینطوره :(((
:((((
چیزی به اسم شانس وجود نداره همه چیز جزو تقدیر آدمه و مطمئن باشید چیزی که شما ازش به عنوان بدشانسی یاد میکنید حتما خیری داره که ازش بی خبرید
ممنونم بابت حضورتون.... :)
زیبا توصیف کردید...ایشالا که همون طوره....
ولی من اعتقاد دارم...
حالا بقیه هی شعار بدن...
منم خیلی وقت ها شانسو قبول دارم....
البته یه موقعایی هم جز اون شعار دهنده هام...
خخخخ میگی بقیه بیان بگن میگم بقیه هنو نیومدن بگن ؟ :)
منم منتظر بقیه بودم که بیاد بگه
خب یکی اومد گفت دیگه :)
مزاحی بیش نیس
:))))))))))))))
این تقریبا برای همه همینطوره. 
وقتی خوب بیاد پشت سر هم میاد..
وقتی هم بد بیاد از در و دیوار میبارد..
بله دقیقا....
کاملا موافقم....
Designed By Erfan Powered by Bayan